Bubbelroom

Tjosan!:-)

Nu har jag och zeke vart och hämtat ut ett paket från Bubbelroom till mig:-)

Gud vad jobbig morgon jag haft!! De har vart utanför mitt fönster och grävt hela morgonen och ska väl hölls på tills 4! Har fått ha öronproppar i hela morgonen så jag hörde inte när en tjej ringde och skulle hämta en sak här som hon köpt! Tack kära grävare!! Nu håller de på att borra plus gräva härligt ljud här inne nu!! Varför måste de börja sååå jävla tidigt?!? Fattar väl för att deras arbetsdag börjar då men borra och låta jävel behöver man väl inte börja redan med vi 07:00!?

jaja nu ska jag väl fortsätta att tvätta och greja innan jobbet :-/

Fint vi har utanför fönstret:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0