En dag med jessan

Igår var jag och Jessica och Strosade runt i stan för "jag" skulle shoppa, men det var rättare sagt jessie som shoppade som INTE fick det för hon har inga pengar kvar egentligen denna månaden, men hon kom hem med tre påsar och jag en hahaha:-) så skön, hon ville verkligen köpa något i varje butik och grät nästan för hon inte hade råd med TRE par skor senni slutet haha så sööt! Du får ta det nästa månad jessan!!:-)

Sedan blev det lunch för min del på viskan och fika för jessan för hon inte var hungrig först men sedan när jag fick min mat så vill ville hon såklart ha en Cesarsallad hahaha:-)

Åå en sak jag måste berätta, hahahah vi var inne på Gina och jag skulle prova ett par vita byxor, jag kände redan innan att de verkade lite små men jag tryckte på mig de ändå, så var de uppvikta längst ner vid fotändan och när jag tillslut skulle ta av mig byxorna så gick inte inte!! De satt fast runt min ankel, fick stora röda märken och nästan sår eftersom jag försökte få av de, jag ropade på jessie som kom in i omklädningsrummet och fick hjälpa till, men vi lyckades inte, där stod jag med byxorna runt anklarna och ryckte och slet i byxorna men fick inte av de, vi stod ett tag och funderade och garvade åt hur det hade hörts och sett ut utifrån haha tills jessie kom på att jag kunde vira ner de som var uppviket och sedan försöka få av mig de, och tillslut fick jag av mig de!! Shit vilken panik jag fick? Tänk om jag inte hade fått av mig de och fått be personalen klippa upp de Hahaha:-) det var dagens!!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0