Kyl linement

Shit vad bra alcatraz var, gick dessutom två avsnitt efter varandra med! Måste fixa alla sesonger så jag kan kolla på massa avsnitt efter varandra:-)

Isak fick massera in mina ben med liniment som dessutom var kyl liniment för hästar!! Shit vad det "brändes" (kändes det som iaf,) det var INTE skönt! Kändes som jag var helt nerkyld efteråt satt och huttra och frös, Han tog ju 1 liter av det med eftersom han "råkade" få ut så mycket ! Jaha nu har det gått över, (efter 30 min lidande)

Imorgon ska jag hämta två väskor som jag köpt genom loppisen på Facebook samt en hood tröja och två barstolar!:-)

Haha kolla zeke som ligger halv utanför sin korg:-)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag använder alltid hästliniment till min nacke och axlar. Skön känsla när det bränns och sedan fryser man nåt fruktansvärt!



Alcatraz var skitbra, tyvärr orkade jag inte vara vaken på andra avsnittet, får kolla på tv4 play. :-)

2012-04-10 @ 05:33:09
URL: http://mossmoss.blogg.se/
Postat av: Sara

aa men det är verkligen bra, men gud vad kallt och ont det gjorde hehe:D



eller hur var den bra>? måste fixa någon som kan ladda ner alla avsnitt åt mig, för jag kommer jobba typ varje måndags kväll:(

2012-04-10 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0