Ledig dag

God dag,

Kom nyss hem från stan, har vart och käkat på thai med pappa, (som vanligt) haha och det var smaskena som alltid!

Zeke är fordrande dålig :-( jag har vart och köpt avmaskningsmedel till han nu med så ska se om det är det som gör att han är dålig, stackars min lilla plutt:-(

Ikväll ska jag kanske träna om inte zeke behöver min hjälp som jag tror, vill ju inte lämna han ensam om han är dålig, om hm inte blir bättre snart så ringer jag veterinären och kollar, han har vart såhär en gång innan med men då gick det över nästa dag.

Jag har kommit på hur jag kanske ska kunna gå ner i vikt, jag ska nämligen ha nyttig dag varannan dag:-) så knappt några kolhydrater eller socker varannan dag. Som igår då åt jag en smootie och två stekta äggvitor till frukost vid 11, sedan åt jag inget innan 17:30 och då blev det torsk med lite potatismos och en apelsin samt proteindricka, sedan vid 23:00 åt jag en avokado och en smootie:-) och så drack jag massa vatten under dagen med som jag aldrig gör annars, jag vet att detta inte är ett näringsrikt sätt men detta kanske funkar för mig då jag är dålig på att hålla mig ifrån sockret, och kolhydrater är inte bra med för mycket heller, men varannan dag borde jag kunna hålla mig till:-)

Jag har som mål att gå ner 3 kg:-) tror ni jag klarar det?:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0