Spyor!

Spyor och skit är det enda jag torkat från klockan 03:30 inatt! Zeke är den skyldiga, han var ute hos pappa i förrgår tills igår nämligen och var med pappa ute på gården hela dagen igår, som resulterade till att zeke åt följande: jord,hästskit,ved,pinnar,padda,andra döda djur säkert och lite annat smått och gott han hittade! Men varför äter hunden ALLT han hittar det är ju inte normalt!

Nu hade aset spytt i våran soffa med!! Tack zeke verkligen snällt, tror vi behöver en ny soffa snart. han är jättemager nu och vägrar äta :-(

På onsdag ska zeke vaccineras, ringde veterinären nyss och bokade, kanske kan vara därför han spyr och höller på, bara för att han inte fått sin 1 års sprutan än,

Jaja, gårdagen Igår när vi var med jobbet och hade utvecklingsdag var väldigt dryg, skulle sitta i grupper och peta om olika saker vi fick om jobbet, vi hade bland annat om social dokumentation som vi skulle sitta och prata om i 7 timmar ca, sedan fick vi massa god mat med som övervägde det tråkiga:-)

Idag jobbar jag halv 4 till 22:00 ikväll sen är jag ledig i morgon och jobbar ändå till måndag sen:-(

Nu ska jag slappa lite om jag ni får det får zeke!! :-)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahaha, är det inte det som är normalt för en hund? Att de äter precis allt äckligt de hittar? ;-)

2012-04-23 @ 10:13:26
URL: http://mossmoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0