Tjenis

Nu har jag städat i min garderob, kanske vissa ser på Facebook haha, sedan städat lite i lägenheten också, Isak var i farten idag med och dammsög,skura golvet och plocka undan skräp! Duktig kille!!:-)

Börjar jobba halv 4 så nu tänkte jag ta det lite lugnt? Gud vad skönt jag sov i natt förresten, jag var ju i farten hela dagen igår plus att jag sov 3 timmar på natten, vaknade Inge ena när Isak kom in och la sig! Jag vaknar alltid av minsta lilla annars, sen sov jag till halv 11:-)


Imorgon och på tisdag är jag ledig!!! I morgon är det match som gäller mot Gislaved! Då ska min moster och mina kusiner komma och kika för de bor där nere, sen efter det ska vi hem till de och käka och umgås:-)

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0