Wihoo 0-1

Wiohooo Vi spelade så grymt idag mot dalsjöfors asså!! Blev 0-1 till de, och då var de målet de vann med ett självmål av oss:-/ det stod 0-0 i 90:ionde minuten så det blev förlängning 2*15 min, så när det var 5 min kvar så fick de det äckliga självmålet! Så grymma är vi som spelade så bra mot ett lag som åkte ur dam allsvenskan förra året! Var kanske vi som skulle spelat där haha:-) men Shit vad de klagade på dommaren, klängde i ryggen på oss och sa bortförklaringar till varför de inte gick så bra för de, haha så är det;-) de tyckte nog inte det var så "lätt" ändå att möta oss;-)

Var dessutom sviiiin kallt att spela, speciellt efter regnet öste ner!!! Så en varm dusch gjorde susen innan:-)

Ne nu ska jag sussa så gott och valna när jag vaknar i morgon!! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0