YES!

ÄNTLIGEN kan jag lägga upp bilder!!! Wooho, har vart så tråkigt att blogga när man inte kan lägga ut bilder:-/

Men hejsan iaf:-) hoppas ni mår bra!! Helgen som vart har vi bara tagit det lugnt, fredags var vi hos svärfar, lagade mat kolla film å så, lördag åkte jag och Isak till stan och jag shoppade lite:-) på kvällen åkte vi till svärfar igen,ändock fick hamburgare och tittade på slumsog millioner:-) det är gött att vara där, för det är mkt större utrymme för både mig Isak och zeke:-) zeke tyckte om det då han kan busa med katterna och springa upp och ner i trappan efter en laser pistol haha:-)

Söndag var det match mot vårgårda!, Min första för året! Och oj vad kul och bra det gick eller bra och bra, gjorde 3 mål men kanske inte sprang så mycket!:-) vi vann med 8-0 dessutom!! hehe men kommer igång snart! Så nu idag har jag världens träningsvärk, eller världens kanske var ta i , har lite ont i låren,ryggen, magen och axlarna:-)

Idag har jag tvättat (eller håller på) sedan gick jag ner till frisören (Maria på made by) och klippte till håret lite så som jag ville ha det, klippte inte för mkt när jag satte i löshåret utan ville känna efter lite:-) så nu känns det mkt bra:-) ni för bild sen:-)

Om 1 timma ska jag börja jobba med, jobbar till 22:00 sedan:-) imorgon är jag ledig igen :-) då ska jag träffa några som har köpt saker av mig på Borås loppis:-) hehe! Sedan ska jag försöka hitta på något mer sköj, träna på gymmet kanske:-)

Ne nu börjar inlägget bli för långt för att ni ska orka läsa så jag slutar här:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0