29/8

Ännu en dag med jobb, men börjar inte innan 14:00, nu har jag precis käkat frulle så ligger utslagen i soffan och kolla top modell.

Imorgon är jag ledig och då ska jag träffa mamma så ska vi gå i stan och köpa dop present till loke, jag ska kika på födelsedagspreseter till pappa och Isak för de fyller år snart med!! Ska även se om jag hittar något till mig med som jag hoppas hehe, sen ska vi även ta bort Zekes stygn för det har gått 10 dagar sedan han opererades då. På kvällen sen blir det träning hoppas på bättre väder då än var det var igår på träningen, gick åt skogen då, allt gick bara kasst, jag hade inga linser så jag såg helt suddigt när det började bli lite mörkt,det regnade massa så bollen bara flög iväg och inga passningar gick dit de skulle, jag fattade inte en övning så det var ju meningslöst för mig aa mm!! Hehe måste nog beställa mer linser i morgon med, har inte haft i några på hela sommaren!! Inte bra Sara! Jag för ju bara sämre syn då eftersom jag anstränger ögonen så mycket för att se bra så blir linden mer sabbad:-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0