Full moon

Goo kväll! Nu har jag slängt mig i sängen och ska läsa nyaste numret av se och hör, innan när jag gick hem från jobbet så såg jag att det var full måne, tycker det är häftigt med planeter,månar,rymden,övernaturliga saker ska nog börja studera lite sånt:-)

Kvällen har gått snabbt som vanligt idag, fast jag började 14:00, börjar ju annars halv 4, i morgon eller på fredag ska jag få reda på om jag ska få förlängt vikariat, eftersom mitt jag har nu går ut sista september!! Gaah är så nervös för om jag ska få eller ej, får jag inte så har jag andra planer memoarer vet först hur det blir.... Hmmm hoppas på chefen ringer i morgon!!

Ne nu ska jag läsa så jag inte sommar för sent, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0