Krasslig

Hellojsan

Ligger i soffan nu och spelar Quizkampen på mobilen, har blivit lite smått beroende nu, gillar såna spel för man blir ju lite mer allmänbildad då:-)

Ikväll har jag jobbat fast jag känt mig halvkrasslig och ont i foten, får se om jag går och jobbar i morgon, vill inte vara borta något från jobbet nu när jag behöver pengar... Är ledig sedan onsdag å torsdag med så hoppas jag blir bättre så jag kan kika på julklappar, annars kommer det bli jobbigt till helgen, jobb fredag,lördag söndag, mamma fyller år på fredag brorsan på lördag, träning på fredag Och söndag men söndag jobbar jag kväll så kan inte träna, haha kommer bli rätt stressigt för mig!! Men får skylla mig själv, är alltid ute i sista stund!:-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0