Nyår

Då var det nyårsafton idag och jag har precis kommit hem från jobbet,

Har inte haft några planer på vad jag ska göra ikväll innan igår då jag frågade några vad de skulle göra, så blir att åka till Ellinor efter hon slutat jobbet vid 21:00 och fira med henne, hennes kille å kompis å Isak, nu innan det ska jag vila och göra mig i ordning, men känner inte för att fixa mig så mkt eftersom vi bara ska bara 5 stycken och inte vidare någonstans, men vill ju ändå ha min klänning jag köpt, får se hur det blir...

Jag gillar att ha saker planerat i god tid, och nu har det inte blivit några planer bara för alla är på olika ställen och ska göra olika saker, så är inte pepp på nyår alls:-/

Mina löften för 2013 är:

*TA KÖRTKORT

*SPARA PENGAR

*ÅKA TILL KINA

*SÖKA NYTT JOBB TILL SOMMAREN

*TRÄNA SÅ MYCKET JAG KAN OCH GÅ NER 3-4 KG!

*INTE ÄTA SÅ MYCKET SÖTSAKER!;-)

Tror ni jag klart detta? Isf kommer det bli ett kanonår!👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0