Sola

Då har jag äntligen tagit mig ner för att sola! Eller jag fick åka med Isak ner och hem sen får jag gå, orkar aldrig gå ner till stan för att sola fast det är så nära:-D och ja jag behöver redan sola för all färg ( eller den lilla jag fick i thailand) har redan försvunnit:-( lika bra att göra massa annat ist än att ligga och sola eka dagarna:-) det har jag lätt mig nu iaf, men denna gången så solade vi typ ingenting, vi hade massa annat för oss så vi hann inte:-)

Skulle egentligen till brorsan idag, men blev inte så, tar det en annan dag ist:-)

Skulle gå in på city innan för att köpa julkort men de hade inga fina så fick bli ananas,melon,hundmat och en liiiiiiten Marabou rulle;-) hehe
Så nu sitter jag och väntar på att ett solarium ska bli ledigt!

Gick förbi alla björnar innan med:-) var ju supermånga teddisar uppradade :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0