Activia


Hejsan allihopa:)

Jag har inskaffat lite activia som ska vara bra för magen, så ska jag ta en om dagen samtidigt som mina bifiform och se hur min mage mår sen:) Köpte jordgubb/blåbär, så bilden är alltså från google, orkade inte koppla i mobilen i datorn för att lägga över en bild:)

Idag börjar jag halv 4, och har tvätttid nu innan jobbet, så de håller jag på med nu, zeke ligger jämte mig och tuggar på ett ben som luktar skit, mysigt!

Imorgon och på onsdag är jag ledig, då har jag lite planer att göra, först i morgon ska jag nog kanske vara med lovisa,elin och johanna, ha lite myskväll och ta farväl av de igen innan de åker om en vecka, då blir det nog lite full frys och massa tjöt:) sedan tänkte jag träna på gymmet på kvällen, har inte gjort de så mkt nu på sistone bara för jag jobbat mycket kväll. Och sedan på onsdag ska jag med pappa till Lunds sjukhus och sedan över till danmark. Ingen vila här inte :)



Lund

Båt till danmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0