Alla hjärtans dag

Igår var det ju alla hjärtans dag, och den tillbringade jag med pappa och Älsklingen, jag lagade Lax i citronsps och klyftpotatis,sallad och vitlöksdipp och till efterrätt chokladpudding & grädde:D

Sedan hade pappa köpt Johan glans film som vi tittade, och gud vad kul det var:) har inte skrattat så mycket på länge:)

Fick de här fina blommorna av älsklingen när han kom hem från jobbet:)


Haha eftersom jag var hemma och var sjuk igår så kunde jag inte fixa något till Isak, så jag gjorde lite mysigt med mat när han kom hem från jobbet och ljus format som ett hjärta och en lapp med text haha, men sen lagade jag ju den "finare" maten på kvällen, och så ska vi på "det där som vi inte kunde göra igår eftersom jag var sjuk!;) " det får ni reda på senare i veckan var det var:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0