Hemma från jobbet

Hejsan "kära" blogg.

Idag vaknade jag med halsont och huvudvärk för andra dagen i rad, så bestämde mig för att vara hemma från jobbet idag, men då tyckte de att jag skulle vara hemma i helgen med, så det bli inget jobb igen förrens onsdag nästa vecka, för jag är ledig måndag & tisdag, men jag kanske hoppar in extra någon av de dagarna ist. Så nu får men vara hemma och tråka istället, ska ner och hyra massa filmer senare och köpa massa gott som är bra för halsen:D Sen ska jag nog åka och hämta mina saker från Victoria secret som är hemma hos jessica med om jag orkar:) Skulle ju lämna blod idag med, men det får man inte göra om man inte är frisk eller tagit alvedon eller någon medicin på två veckor, så nu får jag klara mig utan alvedon i 2 veckor och beställa en tid när jag är frisk, (fast det måste ändå vara om minst 2 veckor)

Nu ska jag nog sätta på lite Grey´s anatomy och burra ner mig i massa filtar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0