Inköp på jobbet

God kväll,
Nu sitter jag i soffan och halvsover, kikar lite resor och myser med zeke:) på jobbet idag fick jag ha inköp hela dagen, då åker vi ut 3 personer till ica maxi och handlar till alla pensionärer, eller inte alla vi har men de som vill ha inköp, och idag var det ungefär 20 stycken vi handlade åt, det är roligt med något annat någon gång:)

Imorgon är jag ledig då ska jag först ringa vårdcentralen vid 08.00 och försöka få en tid och kolla upp mina ljumskar som aldrig kan bli bra, sedan ska jag förhoppningsvis somna om några timmar innan jag får gå dit om det finns tid, sedan blir det nog ut och äta med pappa och sedan får vi se vad dagen har att erbjuda, kanske baka kanelbullar:D är ju såå sugen på det! det får det nog bli.

Igår var ju jag och Isak på massage och gud vad ont det gjorde, jag hade tydligen massa knutor i nacken och halsen (på sidorna) så de skulle hon trycka sönder allt vad on hade, ville bara skrika ut allt vad jag hade, men jag höll mig och skrek inombords, fy satan asså, nästa gång ska jag be om vanlig klassisk skön massage:D hehe. men det är ju bra man klämer sönder knotorna för då blir det bättre sedan, men det är ju inte skönt under tiden man gör det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0