Johanna 22 år:)

Idag fyller min älskade vän johanna 22 år som är en av mina bästa vänner, så detta inlägget tillägnar jag åt henne, jag har känt johanna i 8,9 år snart och redan när jag började träffa henne insåg jag att hon var en rolig prick och jag gillade henne redan då, det var på högstadiet i fristad skolan som vi började umgås tror jag eller om det var innan vi började där, sedan i gymnasiet så valde vi olika program men jag bytte sedan till omvårdnad som johanna också skulle börja och där började det roliga, haha vi tog nog inte gymnasiet på fullt allvar, var lite slappa av oss, men vi klarade det iaf:) har så sjukt många minnen med denna härliga person och MASSA sjuka och roliga kort som ni ska få se här nedanför. Jag älskar dig som vän Johanna hoppas vi är vänner livet ut!

Bildbomb på johanna genom tiderna, både fina och mindre fula bilder HAHA

Söt tjej på hajk haha

Friluftsdag

Gammal bild på johanna och linn i busshållplatsen i frufällan


Johanna leker kanin eller något


Ett valigt kort har jag och det var skolfotot haha

hmm

Här leker hon gravid

Här sjunger hon tror jag

Johanna gillade att göra charader på lektionerna ist för att lyssna på läraren haha

Johanna var inte så aktiv på idrottslektionerna



En av alla 100 gångerna johanna somnade på lektionerna:D



Sen har jag även fina bilder på henne också;)

Vi på balen





Så fin!!





HAHA de bilderna visste du inte att jag hade va? GRATTTTTTTIS IGEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0