Min helg

Hejsan!

Har inte bloggat så mycket i helgen, men i går var jag först i stan och köpte ricinolja till håret (det ska växa 5 cm i månaden ist för 1 cm) så hoppas det funkar på mig, det har funkat på massa andra så det verkar vara bra. Sedan var jag ju hos elin på födelsedagsfest och avskedsfest och det var jättekul att träffa alla mina godingar:)

Och i dag har jag tagit lång sovmorgon och sedan åkte vi till svärföräldrarna på middag, hade inte ätigt på 24 timmar så fatta att jag var hungrig, sedan banan&choklad tårta och winerbröd:D

Och nu sitter jag fastklistrad i soffan och överväger om jag ska gå ut med zeke på en längre prommenad, är verkligen inte sugen på det för vädret! Det får nog bli en liten kortare promenad. Zeke är rätt trött och tycker nog med det är kallt ute;)

I morgon är det dax för jobb igen, då jobbar jag kväll, då kan jag sova länge i morgon med och inte behöva gå upp från en varm och go säng och ut i kylan! burr :)


Ricinolja, Man ska använda de 2,3 ggr i veckan, massera in de i hårbotten och låt värka i 45 min ungefär:) ska testa nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0