Mina problem


God kväll

Nu har jag precis gjort lasagne och väntar på att den ska kallna lite så jag kan proväta mitt mästerkock:) var så sugen på lasagne, så nu när det är min tur att laga mat denna vecka, så då passade jag på att göra det. Även fast Isak gör väldigt bra lasagne också;) Shit vad det luktar viktlök i lägenheten nu asså:)

Idag jobbade jag ju mellan 07.00-15.45 och dagen gick fort som vanligt, vid 2 tiden fick jag mitt nästan dagliga magkattarsanfall som sedan övergick till smärta till bröstet, jag har en sån bra kropp känner jag, alltid är det något, känns ju som jag är 80 år i min kropp! Imorgon jobbar jag kväll och sedan dag på fredag, sen har har jag äntligen ledigt i helgen!

Alla mina problem !

* Tinitus
* Ryggproblem,
* Magproblem
* Problem med vänsterfoten (en kula mitt uppepå den som gör ont när jag har tajta skor)
* Synfel
* Ljumskproblem

Ja det var nog det jag har problem med!! KUL liv.


Innan jag soppade in den i ugnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0