Planerad helg

Under min lediga helg så har jag lite planerat,

Idag ska jag och Isak bara ta det lugnt, käka tacos som vanligt och kolla film. Imorgon så kommer mamma hit och då ska jag färga hennes hår igen, (hon kom aldrig i torsdags för hon fick förhinder) Sedan måste jag ner till stan och köpa present till Elin som ska ha avskedsfest och födelsedags fest på kvällen i morgon, Elin och Lowa ska nämligen åka till Canada i 3 månader!! Kommer sakna de, men gud vad kul ni kommer få tjejer!! :) På söndag ska jag nog mest ta det lugnt också och nog dra till badhuset och kanske ta massage med, måste få bort mina knutor i nacken!

Sedan är det dags för jobb igen! :)

Jag har förresten köpt nya magtabletter för min mage, Och den här verkar fungera, tog en i går och jag fick inte ont på hela dagen, och sedan tog jag en i morse och har inte haft ont alls i dag heller, skit bra ju.
Det jag köpte sist funkade inte, (silikol, som man skulle dricka och konsestensen var rinnande och mjölig blää) Och den jag har nu är ju tillochmed god, den smakar hallon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0