Sjukstuga

Hej på er,

Jag är dunderförkyld och mitt huvud tjuter sönder eftersom jag har tinitus, som leder till extrem huvudvärk och halsont på det med, vill bara slita av mig huvudet och lägga de i en kartong!


Färgade mammas hår idag med fast jag var krasslig och har lagat mat, Nu har jag fått det blondt som jag hade tänkt mig att det skulle bli, för två veckor sedan färgade jag hela håret med en askblond färg, och nu 2 så la jag i slingor och tog i silverschampo 2 gånger, som hon ska fortsätta med nu ett par gånger för att få det ytterligare något snäpp ljusare:)
Nu är jag heelt slut, ska bara ligga i soffan resten av kvällen och käka ben and jerry och dricka te:)

Sen hade vi lite fotostudio


Fågelunge:)

Lillebror




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0