Ricinolja 2 veckor

Hejsan, idag är jag ledig och tog sovmorgon som vanligt, och sedan gick ut med zeke,

Nu tänkte jag ni skulle få se restultatet efter 2 veckors användning av ricinolja, mitt hår känns mycket tjockare och man ser resultat, ska definitivt fortsätta med detta fast det är skit jobbigt att ta i det och ur det, men vad gör man inte för att få längre och tjockare hår:) Tog bilderna själv denna gången orkar inte vänta tills isak kommer hem hehe, men här får ni lite bilder, inga bra men får duga:)


Kolla vad luggen har växt på andra bilden:)

Kolla vad skabbigt det ser ut här och min virvell uppe på huvudet, mitt vanliga hår syns tydligt på sidorna, måste lägga i mer slingor snart!

Här är min virvell nästan borta ju, jag plattade håret här som jag inte gjorde på förra bilderna därför det ser så tunnt ut i topparna, men mitt vanliga hår är mycket tjockare och har växt. och håret är så gult som det ser ut här på bilden,

Här ser man med att det växt:)

vet inte om ögonfransarna har växt så mycket, har bara haft på ricinoljan 3-4 gånger ungefär på de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0