Victoria`s Secret

Tjenixen!

Nu har jag suttit och kollat på Victoria`s Secrets hemsida i nästan 1 och en halv timma och letat efter saker jag vill ha, för jag ska beställa ihop med Jessica nämligen, så delar vi på frakten, Smarta vi är:D Hittade 3 underbara Body lotion, (får aldrig nog av de) och sedan 5 Par trosor med, som är underbart sköna.

Idag har jag jobbar från 07.00-14.45, fick gå hem lite tidigare idag med så dagen har gått ännu fortare än vanligt idag.  Vilket sjukt fint väder det vart i dag då, men sååå sjukt kallt -17 var det i morse när jag gick upp!! och eftersom vi går ute rätt mycket på jobbet så höll på att frysa ihjäl, tur jag inte jobbar i helgen för då ska det ju bli -20,25 grader!

Sedan när jag kom hem så började jag städa och laga mat fast jag var (är) jättetrött och ont i kroppen, men men, det såg förjävligt ut här och jag hatar när det ser ut så, massa disk och zekes alla leksaker på golvet och smutsigt golv. Känns så mycket skönare när man har en ren och fräch lägenhet nu när man ska vara ledig i 2 dagar:)

Och nu i helgen är jag ledig, U N D E R B A R T!


En fin bild som jag tog idag:)


Den Underbara body & hand cream som jag beställde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0