2 år tillsammans

Idag firar jag och Isak 2 år tillsammans. och jag tänkte berätta för er hur vi träffades.

Det var Minelas förtjänst att vi träffades för hon visade mig en bild på honom på facebook där han inte hade någon tröja på sig och det gillade jag förståss, så jag började skriva till honom direkt när han accepterat vänförfrågan. Efter ett tag vi snackat så kom det fram att han spanat in mig ett bra tag i skolan, och han har gått in på min sida på facebook ett tag och kollat om jag hade pojkvän som jag då hade och sedan kollat tillbaka efter någon månad igen för att se om jag var singel men det var jag inte än på ett tag. Men tillslut blir jag det, (som tur var) och jag som aldrig hade märkt av eller sett Isak i skolan.

Vi skrev med varandra varje dag vi hade ledig tid, och ända in på natten, Så frågade han om jag tränade något och jag sa fotboll och ibland gym, då sa han att han tränade på Borås hälso studio och att han tyckte jag borde komma dit och träna, så nästa dag tog jag med mig Minela och Johanna dit, jag träffade jag honom redan i entré dörren (oj då, kom visst dit exakt samtidigt, undra hur det kom sig)  och min mage var helt konstig när jag såg han, jag blev så nervös, men han var så lätt att prata med från första stund så det gick bra. Jag bytte om och började träna, så kom han fram till mig och började prata och hjälpa mig med vikterna, då sa minela och johanna att det syntes att han var intresserad, men jag trodde absolut inte han ville han mig.

Så var det tillbaka till datorn och chatten igen på Msn, vi la ner oändligt många timmar vid datorn, men det var det värt,
Sen var det dags för mig att fylla 20, och han var såklart bjuden, jag var så nervös hela den dagen för jag visste att han skulle komma, timmarna gick in på kvällen och han kom inte, men sedan tillslut så sa någon att isak var här, då knöt de sig i magen igen och jag blev helt ifrån mig, så såg jag han hänga upp sin jacka och kom emot mig och gav mig en kram och sa grattis, ååå vad det pirrade då, efter någon timma så satte någon av mina kompisar på en lugn låt så det var meningen att vi skulle dans, så jag och Isak gick in ensamma på dansgolvet och började dansa, det var så mysigt. och kände direkt att han ville jag ha.

Nästa dag träffades vi också och sen dess har vi vart med varandra varje dag! jag flyttade hem till honom efter 5,6 månader och bodde där i nästan 8 månader innan vi fick våran lägenhet som vi bor i nu med våran älskade hund!


Hos Phouc  i April 2010


Svullen tjej check



















Älskar dig Isak Melin! <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0