2/1

Hejsan !

Äntligen kom jag in på internet! jag "bara" tagit 1 timma och 12 minuter! vi har turbo 3G men är ju hur segt som helst. skit tre, ska skaffa fast internet så fort vi blivit av med tre.

Idag har jag ju som sagt vart på massage vid 13.00-14.20 ochdet var jätteskönt, det var så avslappnande. jag ska börja gå minst 1 gång i månaden nu.
Efter jag hade fått massage gick jag och solade 25 minuter för att bättra på brännan, är ju så mycket snyggare att vara solbränd än blek som ett lik:) efter solningen gick jag och köpte hårfärg, blev en ask blond färg tror jag det är :) tar i den färgen i håret tills jag vet vad jag vill göra med mitt hår. Sedan gick jag till ica och handlade lite och tills slut till apoteket och köpte nässpray till isak.

När jag kom hem så tog jag zeke och gick ut och gick i 1 timma och 10 minuter runt hulta och hässleholmen, var helt slut efter den raska promenaden, zeke gillar raska promenader :) När vi kom hem så lagade jag korvstroganoff med ris och det blev sketa gott.

Nu tills slut så sitter jag i soffan och kollar tv och bloggar, får se hur långt jag hinner innan internet dör igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0