Äckliga regnet förstörde min skönhetssömn

God dag!

Gick upp för en stund sedan hehe, orkade inte blogga igår kväll när jag kom hem.

Inatt har jag sovit så dåligt, det äckliga regnet hindrade mig, sen vaknade jag 30 minuter innan Isaks klocka ringde, då var jag vaken tills han åkte, sen fick jag ryck på regnet eftersom jag inte kunde somna då var jag tvungen att göra något åt att de smattrade så mot fönsterbläcket, jag satte 3 handdukar på fönsterbläcket och lite av handdukarna var mellan fönstret och sen stängde jag det så handdukarna satt fast!  det hjälpte faktiskt lite, men tryckte in en öronpropp på det med, sedan sov jag tills min mobil ringde, det var det JC som ringde och sa att mina jeans var fixade så jag kunde komma in och hämta de när jag kan.

Nu har jag käkat lite yoghurt och cherious, får inte äta för mycket ju, jag och pappa ska nämligen ut och äta idag med, gör det typ 2 ggr i veckan:) hehe.  Idag måste det bli thai, är så sugen på det nu!



Såhär såg det ut i morse:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0