Back

Detta kan jag publicera, så får ni bilder i morgon, Hejsan Nu är jag äntligen hemma, vi kom hem oskadda:) men det snöade inte alls lika mycket här i Borås ju. men det var bara bra. Jaja ska berätta om dagen idag, vi åkte ju till Linköping vid 9 tiden i morse och kom fram vid halv 12, nästan alla på isaks mammas sida var där och skulle fira hans mormor som har fyllt 80 år, det var väl 12 pers ungefär. Vi Fick mat,tårta och kakor så nu behöver man ju inte äta sött på ett tag iallafall.  Isak har två stycken kusin barn som är så otroligt söta, lilla Ava på 2,5 år och Silas på 5 år, de ville spela spel och flyga flygplan med mig hela tiden en stund innan vi skulle hem, iallafall Ava. jag ska adoptera den ungen! sååå otroligt söt är hon.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0