Badat Zeke

Zeke gillar inte att bada, men han försöker inte heller smita, bara något steg någon gång när han tror jag inte ser, men då ställer jag tillbaka han längst in i duschen igen, sedan när han är klar och jag försökt torka han så gott jag kan och sedan släpper lös han så blir han helt tokig, springer runt i lägenheten i 120 km/h och upp i soffan ner igen, upp i sängen ner igen och så gnider han sig mot täcke och allt! Så rolig haha ni skulle sett, synd att jag inte filmade.




Början på duschningen



Kolla min arm här!! Läskigt haha

Tassarna

Åså schampo

När man vänder ryggen till så passar han på att ta min nya toffla och tugga på!

Mm gnaga gnaga innan matte tar den

Haha här vilade han, så tappade han tofflan på golvet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0