En ledig tisdag

Nu kom jag precis hem, det blev kycklingsallad för mig, blev proppmätt efter knappt halva tallriken. Efter vi ätigt åkte vi och lämnade in mina jeans som gick sönder i morse, råkade dra lite hårt i dragkedjan:-D. Efter det åkte vi och kollade på hemmakväll i stan och i knalle efter nyckeln till frihet som pappa vart på jakt efter fanns, efter 20 minuters letande hittade vi den i knalleland, det skulle nämligen finnas 1 dvs kvar att köpa av den för 69 kr så det var ju bra! Efter det åkte vi och handlade mat, och sedan och kollade på lägenheten, men jag tyckte inte den var så fin, men man kan ju göra om den med lite nya tapeter och så:-) men pappa ska leta fler lägenheter som han kan ha som förslag. Nu ska jag kolla lite greýs innan vi ska till gymmet, bilder får ni senare ikväll när jag kommit hem för nu bloggar jag från mobilen och jag kan inte lägga in bilder från den, eller kan kan jag säkert men inte så att jag förstår. Byebye




Blev lite dåliga bilden med min mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0