Födelsedagsparty med mina brudar!

Hejsan igen. (detta inlägget skulle upp för några timmarsedan, men min dator vill inte sammarbeta!)

Har vart nere och solat lite och sedan var jag tvungen att städat lite här hemma och duscha och käkat, därför jag inte lagt in bilderna tidigare.

Nu ska ni få massa bilder sedan igår:) vi var som sagt hemma hos mig först och sedan blev det utgång till X&Y, väldigt lyckad kväll tack till alla er som kom och förgyllde mig dag:D!


De första partypinglorna har anlätt




Mina fina tjejer

Ticki spelar wii

Jenny:)

Mobilnördar

Min berömda min!

Haha Elin ba: ska nog ta mig ett chips till:D

Fina Johanna:)

Louise har kul med en saltpinne i sin bål:D

Haha linn är du trött på choklad?

Fina Anna

Älskade jessie ville inte vara med på ett seriöst kort <3

Fina Emina

Glad tjej



Paket:)





Sååå fin

Sött linn;)



HAHAH Lowa vad gör du?

Kolla min vänsterarm:O haha

Jag vann, men lowa trodde hon vann haha






Jag och min barndomskompis Anna:)


Lägger in bilderna på presenterna i morgon:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0