För 1 årsedan

Här är några bilder från förra årets nyår när vi var hemma hos Ellinor och Henke, på bilden är det min pojkvän jag och Minela. Jag hade brunt hår här som ni ser men trivdes inte så bra i det så färgade tillbaka det till blondt efter 6 månader, men nu funderar jag igen på att färga det, men kanske lite olika nyanser av mörkblond, är roligare att variera sitt hår tycker jag, får se om jag gör det till nästa lön.

Jag har tyvärr ingen bild för detta årets eftersom vi bara vara hemma, kändes lite löjligt att lägga upp en bild på en mjukisklädd tjej och kille bara för att ha en bild:)



Det är ett sugrör som Minela håller i på bilden, förstöra ett kort så där med ett penissugrör haha.

Isak, anour och Giang, "de tre vise männen"


jag och mitt <3











Madde och jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0