Fullspäckad dag!

Puuu, äntligen kan jag slå mig ner i soffan, fullt upp idag fast jag är ledig och ska ta det lugnt,

Först så var jag ju ute med pappa och käka, det blev Golden elefant (Thai mat för de som inte vet)
Sedan när vi var proppmätta och belåtna gick vi runt lite snabbt i stan för att jag skulle köpa en mascara, fast det blev schampo och balsam och ett par goa tofflor med hehe, efter det så gick vi till guldfynd för att kolla värdet på mitt guldhalsband jag fick av av morfar i julklapp som var hans gammla, Vet inte om jag ska behålla de eller ta pengarna som de är värt för det.

Efter det åkte vi till JC i knalle för att hämta mina jeans och även sy upp de. Efter det åkte vi och solade i 25 min. Sedan åkte vi hem till mig och fikade, och sedan gick jag ut med Zeke i 1 h och 30 min i raskt tempo, när jag kom hem så slängde jag in honom i duschen och sendan även mig. OCH nu sitter jag i soffan och ska blogga! Känner att det blev mycket "sedan" i detta inlägget haha.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0