Funderingar på fotbollen



Hejsan,

Nu har jag jobbat klart! gick fort som jag trodde:D I morgon ska jag jobba dag, får vi se hur pigg jag är då haha, kommer vara som ett levande sombie. men i morgon ska jag åka och handla hela dagen till pansionärerna:) kul med lite omväxling.

Jag har tänk på en sak, jag sak nog ta ett uppehåll från fotbollen, med mina ljumskar så går det inte träna ute! :( såå tråkigt, men nu måste jag nog göra detta, har aldrig kunnat slita mig ifrån det innan i 2 år som jag haft ont, men nu får jag nog göra det. Ska kanske åka och pröva i morgon och om det inte går då så skiter jag i det, orkar inte ha så ont mer! Ska träna på gymmet i stället tills det blir varmare ute, då får jag se om jag kan träna igen. kommer väl ta 1 månad högst så är jag tillbaka på planen igen för jag saknar det! ne jag måste bli bra i ljumskarna nu!! ska gå till frisk i praktiken igen och fråga vad jag ska göra, var där förra året och då fick jag övningar för benen,ryggen och magen, men de hjälpte inget, fick nästan mer ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0