Gymmet

Nu har jag tränat och solat klart, men ska stanna kvar på gymmet för isak ska stänga vid 9, jag körde två varv på milton som cirkelprogrammet heter, varav ett varv är 17 minuter, det är armar,ben,rygg,bröst och kondition man tränar, väldigt bra om jag får säga, det är bara dock Borås hälsostudio som har det än så länge, det kommer från USA. Ni ska få bild på hur det ser ut sen när jag kommer hem:-) Bye




Såhär ser det ut,  alla stationer står runt i en cirkel med en vattenfyllt pelare, när vattnet i pelaren bubblar så ska man köra så många repitioner som man hinner innan bubblorna slutar, sen när man går på konditionsstationerna så gör man 100% i 4 minuter och då är det cykel och crosstrainern (vet ej hur det svavas) som gäller i konditionen. sen har man ett personligt kort som man stoppar i varje ny station så ställer den in mina vikter som man hade förra gången, och man kan lägga på mer tyngd eller ta bort också. Ett väldigt bra program att köra när man inte vet riktigt vilka övningar man ska köra när man kommer till gymmet.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0