Haha Zeke

Haha Zeke är ju rolig, nu när vi var ute och promenad så hittade han en pinne som han bar med sig hela vägen, han fick absolut inte tappa den så han hade det stadigt i munnen, och han såg så stolt ut när han bar den, haha, sedan när vi kom till porten och skulle gå in så skulle jag ta pinnen för han får inte ha med den in och gnaga sönder den som jag vet att han kommer göra, då blev han arg på mig och skulle inte släppa pinnen, han ställde sig på bakbenen och tog tassarna runt pinnen och i munnen, men till slut så fick jag tag i den och kastade bort den haha.




Kommentarer
Postat av: Max Nylin

Haha, känner igen det där. Malkom brukar alltid hitta alldeles för stora pinnar som han prompt ska bära med sig kilometervis. När vi kommer hem säger jag att han inte får ta med den in, då lägger han den ifrån sig med en ledsen min följt av en suck..

2012-01-09 @ 15:30:35
Postat av: Sara

Hahahah, ja då känner man sig taskig med som tar bort pinnen när de slitit så med att få med den hem, haha

2012-01-09 @ 21:16:07
Postat av: Natalie

Haha, hittade han ingen mindre? ;-)

2012-01-10 @ 05:45:33
URL: http://mossmoss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jo men de var inte lika intressanta:-)

2012-01-10 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0