Hårfärger

Här är lite bilder på huir mitt hår har sett ut under ungefär 1 års tid. Blondt, olika blonda slingor,mörkbrunt/svart,brunt med ljusa slingor,orangeblondt,blont igen. När jag var som mörkast så trivdes jag inte så bra i det för jag såg så blek ut, då gjorde jag ljusare slingor i det, men då tyckte jag inte heller det blev så bra så jag bad en kompis slinga mitt hår för jag ville ha tillbaka mitt blonda hår, men då blev det orange, men köpte silvershampo efter det och använde det varje dag i typ 1 vecka, och sedan fick jag tillbaka mitt vanliga ljusa blonda igen:) Och nu efter 1 år funderar jag på göra något med håret igen, tror det blir lite olika bruna/mörkblonda slingor och fylla på mitt löshår:) med det får nog bli nästa månad kanske:)

Färgat ljusa slingor

Början på min förvandling

Lite mer bruna slingor

ska vara slingor här med ser bara brunt ut

Färgade över alla mina ljusbruna slingor, blev lite för mörkt, trivdes inte isåhär mörkt


Påväg till blondt men lite ljusare slingor i

När jag ville bli blond igen,


Såhär har jag det nu


Vilket tycker ni jag passar bäst i?

Kommentarer
Postat av: Johanna Blomdahl

Hej :) Du är fin i alla färger men bild 3 eller 4 är mina favoriter :) Kram mitt <3

2012-01-09 @ 03:10:18
Postat av: Anonym

Naaw tack Johanna:-) kram<3

2012-01-09 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0