Hemma och slutkörd i huvud och kropp

Hejsan!

Äntligen har jag tid för blogga! Idag har jag ju jobbat till 15.30 som gick fort som vanligt, sedan gick jag och solade, och sedan gick jag runt på stan mes brorsan och försökte hitta något att ha på mig tills i morgon, men hittade NADA! hopplöst fall för mig, hittar aldrig något när jag verkligen behöver det, men när jag inte behöver ja då ska man hitta såklart! Sedan gick jag även in och "skrota" mitt guldhalsband och fick 776 kr för det, köpte en cocos body lotion på the body shop och sedan shoppa lite saft på systemet!

När jag kom hem slängde jag mig i duschen och nu sitter jag i soffan med mitt älskade brownie ljus och väntar tills Isak kommer hem från träningen och har köpt tacos!! (han åkte precis!) så om kanske 2 timmar får jag mat! är döö hungrig!


Ska bli så roligt i morgon, kul att så många kunde komma med. För de som missat, jag ska ha party för mig som fyllde år i måndag! :) Vi ska först vara hemma hos mig med lite spel,sång,dans,dricka och ha allmänt jävla kul, sedan dra de som vill ut någonstans!! :)



Mmmm sommar hade inte vart fel nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0