Hemma :)

Nu är jag hemma från jobbet, eller jag har vart det i 1 timma, men var tvungen att äta lite först och gosa med pojkvännen och hunden innan jag börja blogga:) bloggandet kan ju inte komma i första hand med en gång;)

Jobbkvällen gick mycket snabbt och lätt, i morgon blir det jobb igen fast 15.30-22.00 fredag likaså, i helgen är jag ledig. vårat lag ska spela cup  i Borgstena men då ska bara de nya spelarna vi fått få spela den cupen tydligen om jag hört rätt, så då har jag planerat att jag ska åka med Isak och hans familj till hans mormor i Linköping för hon har fyllt 80 år, så det blir väl lite kalas där, och så ska Zeke ska få träffa iskas kusins rottwailer som är typ 5 gånger så stor och väger 10 gånger så mer, undra om han är lika våghalsig då:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0