Jobb

Snart ska jag bege mig till jobbet, efter att ha vart ledig i två dagar. jobbar till 22.00 ikväll:/ alltid jobbigt att ta sig till jobbet efter att man vart ledig, men när man väl är där så går det så fort så är man hemma igen.

Just nu står jag och lagar biff potatis och sås, hoppas det blir gott denna gången med, jag och isak (min sambo) ska laga mat varannan vecka har vi bestämt, men jag har vart lite dålig på att laga mat tills isak kommer hem så det blir oftast senare på kvällen jag lagar den hehe:) men idag blir han nog glad när maten är fördig när han kommer hem.

Igår färgade jessica mitt håret förresten, blev som sagt lite silverblont, men blev rätt nöjd med resultatet. tack jessie:), glömmde att ta en före bild så ni får bara en efter bild när jag orkar sitta här och lägga in en bild, vårat internet är ju sååå segt. ne nu måste jag gå ut i köket och kolla maten, men kanske skriver ett inlägg ikväll när jag kommer hem, eller så skriver jag på jobbet när jag har rast.


Den här färgen blev det, fick ta kort med min mobil för jag får inte in bilderna från systemkameran till denna datorn.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0