katt

God dag på er! Nu har jag precis ätigt upp frukosten och vart ute med zeke, han lekte som vanligt i snön och kissade 20,30 ggr haha han borde ha en blåsa lika stor som ett bowlingklot. Vi träffade en katt som bor här nedanför också span ville gosa massa, så blev kvar där i 15 min extra, tyckte synd om den, tror den ville komma in, så gav jag den lite lever godis som var zekes och det älskade den och mummsade i sig allt jag hade. Sen gick den och satte sig under en bil, kanske för det varmt var där under:-( Ne nu ska jag ta en dusch och fixa mig så jag ser lite männsklig ut iaf, ska ju ut och äta med pappa sen vid 2. Men skriver när jag fixat iordning mig sen:-) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0