Kommande vecka

Hejsan!

Igår blev det inte mycket bloggande, min dator var ju som sagt väldigt väldigt seg, och idag ska jag jobba 15.30-22.00 så blir inte mycket mer efter detta inlägget heller, kankse bli något mer;) Denna veckan har jag inte så mycket planerat,  förutom jobb, det gör jag varje dag utan fredag denna veckan! kul! men men. sedan ska jag försöka träna fotboll på onsdag och fredag, mina ljumskar krånglade ju nu igen när jag gjorde min första uteträning förra veckan. sedan på fredag ska jag vara med mamma, gå i stan lite och sedan hem hit så ska jag försöka få henne blond igen:)

Sedan kommer jag nog inte hinna med mycket mer denna veckan när det är så mycket jobb.

Nu ska jag gå ut med Zeke på en prommenad, och sedan när jag kommer tillbaka ska jag skala potatis som isak ska göra sedan med kött:D Oxh sen får jag ta mig ner till jobbet för 6 timmars jobb, kommer gå fort så är jag hemma igen! :)

En bild på mig, Älsklingen och två katter i thailand 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0