Kyrkogården

Jobbet idag gick snabbt fast jag var hur trött som helst efter att bara sovit 2 h i natt, har sovit dåligt nu i några nätter. Efter jobbet gick jag ner och soolade i 25 minuter, försöker sola 2 gånger i veckan så inte färgen ska försvinna. När jag kom hem så ringde pappa och frågade om jag skulle med till kyrkogården, och självklart hängde jag med. Vi åkte och hämtade zeke som var hemma med hussen och sedan åkte vi vidare till kyrkogården. Zeke älskar verkligen att vara där, han går och nosar överallt verkligen, och när han är vid en grav så biter han i marken och snuffar extra mycket där, tror han känner att det ligger människor där, lite läskigt.

Vi gick runt och tände ljus på släktningarnas gravar som vi gjorde förra fredagen, pappa har som regel att alltid gå dit på fredagar och tända ljus., har han gjort i några år nu. Jag frös som en liten blå när vi kom tillbaka till bilen fast jag hade mössa,vantar och vinterjacka med en stickad tröja under, Sedan åkte vi och handlade och sedan hem och fikade. Hoppas ni vart ute i det fina väderet idag.

Zeke har fått syn på något


Pappa ska fota den fina solnedgången


Fin soldedgång


Farfars grav<3



Kommentarer
Postat av: Natalie

Du får akta så han inte gräver upp någon! :-p

2012-01-07 @ 09:03:52
URL: http://mossmoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0