Min födelsedag i bilder

Hejsan allihopa!

Nu har jag vaknat upp och gått ut med Zeke ätigt frukost och lite smått sådär, har fortfarande ont i ryggen sen jag jobbade i lördags! hoppas det går över snart, jag och isak tänkte åka till badhuset idag, det ska vara bra för ryggen.

Nu tänkte jag lägga ut lite bilder sen igår.

Firade jag ju med släkten, och på lördag blir det fest med mina pinglor! :)

Farmors goda smårgåstårta:)

Som pappa gillade skarpt!

Kul att någon mer än farmor och isak är med på bilden, men vad glada de ser ut då haha

Älsklingen skär tårtorna som egentligen skulle tinat i 5 timmar innan, upps hehe

Jag vid tårtorna:D


Mammas vovve ludde var också på kalas haha,

Bra fotograf? haha ballong, kaffepåse och ett huvud ivägen haha

Haha kolla minen!

Broder och hans sambo som ska ha barn i maj!!<3

Jag vid mina presenter.

Älskade underbara doftljus! Blueberry muffin, Brownie delight och cream vanilia

Bästa presenten;)

Smala desserer, någon som vill jag ska gå ner ivikt? haha

Rose vin:)

Ansikts Masker och fotmask

Massa konstiga DVDer haha

Choklad!!

Massageolja

fick en av mina älsklingar!!

Massage!

Body lotion blueberry

Jag ville egentligen ha cocos men brorsan köpte fel:) men det gör inget!

Den här köpte jag själv

och denna

Tulpaner:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0