Min kväll

God kväll,

Nu har jag jobbat klart, eller om 20 minuter men jag har inget mer att göra, jag har gjort allt jag ska göra. Nu börjar jag bli hungrig med, och sedan har jag tandvärk OCH magknip på det, haha bra kväll:) 
 
Kvällen har gått mycket fort som jag anade, men det är ju bra:) i morgon börjar jag 2, då kommer jag inte hinna göra mycket, men jag ska faktiskt ställa klockan på 10.00 i morgon!! så får jag se när jag orkar ta mig ur sängen, måste ju hinna göra något innan jobbet annars känns dagen meningslös haha. kanske gå en långprommenad med Zeke och sedan städa lite kanske.

Jag har tänk att söka ett nytt sommarjobb i år faktiskt, vill testa på lite olika saker så jag vet vad jag vill göra, jag ska söka till BB som undersköterska där, barnskötare eller på förlossningen:) hade vart spännande, och så gosa med alla bebisar är ju ett plus!

Ska ringa deras chef i morgon och kolla med henne:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0