My birthday today! :)

Gooood Morgon!!!

Idag är det min dag, fyller nämligen 22 år! Shit asså, snart pensionär om åren går såhär snabbt! Idag har jag fyllt upp, ska städa,sola,fixa mig,rasta zeke haha,duka,blåsa upp ballonger (jag vet att jag är töntigt, men jag vill ha så det så man ser att någon fyller år) hehe, ja sen är det säkert massa andra saker med som jag inte kommer på:)

Klockan 18.00 ikväll kommer lite av släkten mamma,pappa, brödrarna m sambo, isaks mamma och pappa och sedan min farmor!! ska bli mysigt att alla kommer hit hem till oss:)


Några biler från när jag fyllde 20! 2 årsedan ju:O

Jag och mina fina tjejer


Jag och min älskade Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0