Rast

Hejsan

Nu sitter jag och har rast. Har inget direkt att skriva just nu, kanske kommer på något snart att skriva om.

Jag skrev ett inlägg innan idag med min dator ville inte spara det, så jag struntar i att publicera det. Det var bara att jag skulle laga mat och hade vart ute med zeke och sånt tråkigt:)

Måste verkligen ha fast bredband hemma OCH en ny dator!! får panik när det går så sakta hemma, här på jobbet går det ju skit fort. mycket roligare att blogga när det går fort!

Funderar på att gå på massage snart igen, har så ont i nacken för jag har massa knutor där, sedan är det ju såå skönt med helkroppsmassage, man kan verkligen ligga och tänka sig bort med deras lugna musik i bakgrunden i ett halvmörkt rum med tända ljus:) om ni är sugna på billig massage så gå till hon&han på kungsleden, det är en thailändsk kvinna som har öppnat det nydligen och är väldigt bra, det är en frisör salong där inne med så ni inte tror ni kommit fel men prova det;)

Har Ingen bra bild som passar med detta inlägget så det får bli utan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0