Rast och pigg! :)

Nu sitter jag och har rast på jobbet, blev en kyckling och ris låda från willys till lunch, de är väligt bra fom jag får säga, kostar 33 kr i vanliga fall, men nu var det extra pris så då fick man köpa 3 stycken för 60 kr! och då är maten fryst och bara att värma i 7 minuter, och gott är det med, prova de om ni inte orkar laga mat någon dag och det tar dessutom bara 7 minuter att värma, ska lägga in en bild när jag kommer hem så får ni se hur de ser ut.

Morgonen och förmiddagen har ju gått skitfort!! och jag känner mig utvilad med, fast jag jobbat hela helgen så är jag pigg och på gott humör:) Slutar 15.45 idag och då kommer mamma på besök, eller jag ska färga hennes hår igen, ska försöka få det ljust igen, men jag kommer lyckas! Jag har silver schampo med som hjälper en på traven:)

I morgon är jag ledig med såå skönt. sova ut och sedan hitta på något kul :) Pappa lager 157???:D hehe


Byebye hörs lite senare!! :)


Här är bilden på thaimaten:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0