Rast

Hej.

Nu har jag rast, åt min mat jag gjorde innan och den blev inte lika god som förra gången, men det gick att äta haha.

Jag har pratat med att om att åka utomlands nu igen:) och han var på, "kanske" men för hoppningsvis, så ska kolla runt efter något fint och bra land att åka till som är varmt nu på vintern. blir väl säkert thailand igen haha. förra året var ju ju där i 1 veckor bara. fast det kändes som 2 veckor, men var nog bara för vi bodde långt ifrån centrum, så fanns inte så mkt att göra mer än sola och bada. synd att inte min pojkvän kan ta semester nu med så han också kunde hänga med, fast det är ju inte säkert vi ska åka nu, men förhopppningsvis som sagt. Annars åker vi när han får nya semesterdagar i april!! :) eller då med;)


Kap verde, Visst ser det härligt ut?





Kommentarer
Postat av: issa

vill ocksåååå åka utomlands:))!

2012-01-06 @ 12:22:47
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0