Snart är det jobb och jag är seg


Ååå snart ska jag gå och jobba (om 2 h) Nu när man vart ledig i 2 dagar så blir det extra segt att gå till jobbet, men när man väl är där så är det bara kul och jag jobbar bara 6 timmar ikväll så det kommer gå fort som vanligt.
Idag ska jag fråga chefen om jag kommer få förlängt vikariat, eller om hon vet något än. Jag hoppas verkligen jag får det, orkar inte gå på timmar som jag gjorde från januari-juni förra året, man vet ju inte när man ska jobba eller någonting, och sedan kan man inte planera något heller eftersom de kan ringa in en under dagen, sen kan de ringa vid 06.30 på en lördagmorgon och säga att man ska jobba för man skrivit upp sig, inte kul!

Just nu sitter jag i soffan och ska nog slå på ett ansnitt av grey`s, låg till klockan 02.00 i natt och kollade, det var ju bara så spännande så kunde inte slita mig. Zeke ligger jämte mig och tuggar sönder en tennisboll, uttråkad kille?

Ha det så bra sålänge! :)

En bild sen förra hösten tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0